Klantenservice, met de glimlach geleverd

Benjamin Haentjens

Welk project is je tot nu toe het meeste bijgebleven?

Benjamin: “Ik hielp mee met de ontwikkeling van de ondertussen alomtegenwoordige BringMe Box, waarin je onlinebestellingen kan laten bezorgen. Samen met het team stond ik in voor de creatie van nieuwe features voor zowel de client app als de applicatie op de kast zelf. Het is heel fijn om die kasten vandaag overal te zien opduiken en te kunnen zeggen ‘hey, daar heb ik aan meegewerkt’.”

Wat maakt Ordina zo uniek als werkgever?

“In de eerste plaats de sfeer: ondanks dat we een groot bedrijf zijn, heerst er een gezelligheid die meestal weggelegd is voor kleinere teams. Daarnaast krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen, bijvoorbeeld door conferenties bij te wonen of opleidingen te volgen.”

Hoe werk jij zelf aan je persoonlijke ontwikkeling?

“Ik ben de laatste jaren sterk gegroeid in mijn job. Daarnaast heb ik recent deelgenomen aan een softskillsessie rond strategisch onderhandelen. Dat was heel verhelderend voor mij, omdat je er leerde dat je als consultant niet per se akkoord moet gaan met alles wat je klant zegt. Als je kennis en ervaring je dat ingeven, mag je gerust op een gezonde manier tegen de stroom in gaan. Beseffen dat dat kon was heel bevrijdend.”

Technologie zit Benjamin Haentjens in het bloed: in zijn vrije tijd kan hij het niet laten om uit te vissen hoe een bepaalde applicatie werkt. En als NCore-developer bij Ordina staat hij zelf al 6 jaar in voor de ontwikkeling van nieuwe, innovatieve applicaties.